• 09май
    0 Comments
    Какво още ти дава тренировката… освен килограми надолу?

    Какво още ти дава тренировката… освен килограми надолу?

    Освен да свалят килограми упражненията в фитнес зала имат много различни ползи – от нормализиране на кръвното налягане до изграждане на мускули и здравина на костите. Вижте 10 ползи от това да тренирате, които определено ще ви стимулират да продължите.

    Здравина на костите

    Когато става въпрос за вашите кости, упражненията работят на няколко нива. Най-полезни са натоварващите физически дейности като ходене и изкачване на стълбища. За най-добри резултати експертите съветват да комбинирате кардио със силови упражнения – това ще ви помогне и за пъргавината, и за баланса.

    Намалява риска от редица заболявания

    Списъкът на заболяванията, които може да предотвратите с помощта на редовните тренировки е дълъг – от сърдечно – съдови, през асма, до болки в ставите. За да има полза от упражненията, практикувайте редовно. Упражнявайте всички части на тялото.

    Подобрява настроението

    По време на тренировка се освобождава ендрофин, който помага за подобряване на настроението. За още по – добър резултат, тренирайте с приятел.

    Дават енергия

    Ако се чувствате лениви и уморени…упражнявайте се. Благодарение на повишението на кръвното и притока на кислород ще получите приток на енергия. За да усетите здравословния ефект са необходими дори и 20 минути средно интензивни упражнения. За по – добри резултати комбинирайте по – ниско интензивни с по – високо интензивни серии, поставете си цели, които да постигнете, бъдете методични. Само след няколко дни ще почувствате прилив на енергия.

    По-добър сън

    Упражненията помагат на тялото и ума да се отпуснат и ви осигуряват по – добър сън. За по – добри резултати преценете кога да тренирате, ако  високоинтензивни упражнения след работа ви държат будни и в 23 ч, опитайте нещо по – леко или преместете тренировката сутринта.

    Подобряват сексуалния живот

    Ендорфините, произведени по време на тренировка подпомагат отделянето на полови хормони. Добавете към това и намаляването на стреса, повечето енергия и по – голям приток на кръв, и ето една добра комбинация за по-добро изживяване в спалнята.

    Подобряват паметта

    Изследователи от Университета на Британска Колумбия смятат, че редовните аеробни упражнения увеличават размера на хипокампуса, зоната на мозъка, отговорна за вербална памет и учене.

    Подпомагат продуктивността

    По-добрата концентрация, по-бързото научаване на нови неща и по-голямо творчество звучи като списъка с желания за всеки, който работи. Учени от Leeds Metropolitan University правят проучване между редица офис работниците и сравняват ефективността им дните, в които тренират и в които не тренират. В дните с фитнес те управляват времето си по-добре, по-продуктивни са и са по-толерантни към колегите си.

    По-хубава кожа

    Откъде да започнем, когато става въпрос за упражнения и кожата? Благодарение на засиления приток на кръв, притокът на кислород и хранителни вещества към кожата е по – добър, стимулира се и производството на колаген, протеин, който придава на кожата здравина и еластичност.

    По-силни мускули

    Нека не забравяме и най-важното. Мускулната тъкан е по-метаболитно активни от мастната тъкан, което ви позволява да горите калории по-ефективно. Освен това с редовни тренировки и правилно хранене, може да оформите и релефни мускули.

    Споделете или харесайте тази публикация в:
    0

Leave a reply

Cancel reply