• 25ное.
    0 Comments
    Как да не се притесняваш във фитнеса…

    Как да не се притесняваш във фитнеса…

    В най-добрият случай, би искала да тичаш грациозно в парка или на пътечката за бягане, облечена в тясно клинче, а мъжете наоколо да цъкат с език колко си готина. Ти наистина си страхотна и не позволявай на никой да ти казва друго, но за момента не се чувстваш толкова… представително.

    Иска ти се да потънеш в земята от срам всеки път, когато стъпиш във фитнеса. В съзнанието ти, хиляди погледи се забиват в тялото ти като ножове. В онова тяло, което ти никак не харесваш. Спри мрачните мисли, защото ние ще те научим как да ходиш в залата с гордо вдигната глава и необходимото за целта самочувствие. Работата ти там е да тренираш, не да се срамуваш.

    1. Забрави комплексите

    Вземи пример от многото plus-size фитнес блогъри, които можеш да намериш в Инстаграм. Едни ходят на йога, други на фитнес и плуване, четвърти тичат в парка три пъти седмично. Не се съобразяват с чуждото мнение. Също така, направи си навик да сравняваш тялото си само с… твоето собствено, не с това на другите. Прави си снимки през определено време, за да виждаш прогреса си нагледно, това ще те надъха да продължаваш с тренировките.

    2. Вземи си хубава екипировка

    Купи си модерни, свежи спортни дрехи – не се крий под широки роби. Живей тук и сега – запаси се с модели в свежи цветове и контрастни принтове, които имат способността да скриват недостатъците на фигурата. Избирай деколтета във формата на „U” и „V”, избягвай напластяването. За пътечката, купи маратонки за бягане, които са с подметка за по-меко стъпване. Запомни, че ако нещо от облеклото ти е неудобно, просто не си открила правилния модел, не бива да се притесняваш.

    3. Избери правилните упражнения

    Как да не се притесняваш във фитнеса, ако си пълничка
    Като правило, наднорменото тегло води до усложнения в здравословното състояние. За това, в началото не бива да се претоварваш. Покачвай интензивността на упражненията постепенно и се консултирай с лекар. Комбинирай кардио упражненията с вдигането на тежести (да, жените също трябва да вдигат тежести, всеки добър фитнес треньор ще го потвърди), тренирай мускулите на гърба, прави йога и водна аеробика – накратко, гледай да ти е разнообразно. Този подход ще ти подсигури хармонично развитие на фигурата. Също така, хубаво е да намериш джаджи, с които да измерваш пулса и сърдечния ритъм.

    4. Не забравяй хигиената

    Не си слагай парфюм преди тренировка и избягвай дезодорантите с твърде силни аромати. Потенето в залата е задължително явление, така че не забравяй хавлия и душ гел. Старай се да пиеш вода на малки глътки през цялото време, компенсирайки загубата на течности.

    5. Награди се за усилията

    Важно е не само да тренираш, но и да си почиваш като хората. Релаксиращ престой в сауна бързо ще „изкара“ от организма ти млечната киселина, виновник за мускулната треска. Купи си и маски за лице с различни действия: хидратираща, пилинг, детоксикираща. Използвай маски за коса – след парна баня, например, те действат още по-ефективно. Постепенно ще свикнеш с тези мини спа сесии и те ще станат причина да очакваш всяка следваща тренировка с нетърпение.

    6. Не очаквай незабавни резултати

    Не се съсредоточавай в килограмите, които показва кантара, защото те не са единственият параметър, показващ напредък. Всъщност, килограмите от излишна мазнина изглеждат по напълно различен начин от тези, които са под формата на мускули. А целта на спорта е не само слабо тяло, но добро, слънчево настроение, енергизиране и тонизиране на целия организъм. Бавният метаболизъм, например, засяга не само състоянието на фигурата, но и това на цялото тяло: кожата изглежда по-уморена, появяват се проблеми със зъбите, настроенията се менят постоянно, може да се появят и депресивни състояния. Редовните тренировки са твоята глътка свеж въздух и ти донасят нова перспектива в живота.

    Споделете или харесайте тази публикация в:
    0

Leave a reply

Cancel reply