• 25мар.
    0 Comments
    Малки мотивацийки ……. за големи резултати!

    Малки мотивацийки ……. за големи резултати!

    Не очакваш с добро чувство следващата тренировка във фитнеса? Приемаш спорта като необходимото зло и всеки път си налагаш да го правиш? Всъщност всичко е въпрос на предварителна нагласа, и сега ще се убедите в това. Време е да изпиташ малко удоволствие от тази толкова полезна за здравето и самочувствието ти дейност.

    ПОСТАВИ СИ ЦЕЛИТЕ

    Може и да сте го чували поне сто пъти преди, но правили ли сте го някога? Повечето хора изоставят заниманията си, или губят интерес, само защото не знаят какво искат, не са имали цел, когато са започвали. Преди да си купите карта за фитнес (в Кофит клуб, разбира се :), е добре да сте наясно върху какво ще работите – пухкавото дупе или “спасителния пояс” на корема. Общото: “Искам да отслабна и да съм във форма” не е достатъчно конкретна и силна мотивация. Всеки път когато ви хрумне да пропуснете тренировка, си припомняйте налетите си задни части или коремните тлъстинки, заради които се притесняваш да идеш на плаж.

    ХОДИ НА ФИТНЕС С ПРИЯТЕЛИ(КИ) ИЛИ ГАДЖЕТО СИ

    Понякога самостоятелното блъскане може да е ужасно скучно. Но когато го превърнеш в малко събиране на приятели, няма дори да забележиш как времето минава. Скорошно американско проучване показа, че хората, посещаващи залата с някой друг, се отказват 10% по-малко от тези, които ходят сами. Така че навийте любимия си да прекарвате част от времето си заедно във вдигане на гирички (вместо бирички), или си устройте подвижна клюкарница с най-добрата си приятелка, с която може да обсъдите последните новости, тичайки по пътеките във фитнес Кофит клуб. 😉

    РАЗНООБРАЗИ ФИТНЕС БЮФЕТА

    Представи си, че фитнес програмата, която изпълняваш, е част от едно меню, а не задължителна диета. Когато става дума за тренировки, едно от най-важните неща е разнообразието и всяко упражнение може да бъде правено по няколко начина. Това включва и пренасянето на разтягащите движения от залата в някоя тревна площ.

    ВКЛЮЧИ МУЗИКАТА

    Комбинацията от любимата ти музика и физически упражнения може да бъде много забавна. Това кара времето да минава много по-бързо и ускорява темпото на заниманията ти. Тичането навън или карането на велосипед става доста по-приятно, ако го правиш в ритъм с mp3-плейъра си. Същото толкова приятни са кардио упражненията под звуците на любимата ви музика.

    МИСЛИ ПОЛОЖИТЕЛНО

    Голяма част от ефекта на упражненията се изковава в главата ти. Ако мислиш, че те чака безкрайно досадно потене, точно това ще ти се случи. Но когато си казваш: “Стягам се с всеки път”, или: “Усещането е страхотно, изглеждам супер”, нещата се случват от самосебе си. При физически натоварвания се произвежда хормонът на щастието ендорфин и се регулира серотонинът, а това повдига настроението. Затова колкото повече си в залата, толкова по-добре се чувстваш.

    МИСЛИ КАК ЩЕ СЕ ЧУВСТВАШ В КРАЯ

    Следващия път, когато правиш третата серия от 30 упражнения и ти идва просто да си вземеш кърпата и да си ходиш, спомни си за еуфоричното настроение, което ще те обхване, когато всичко свърши. Това ще те накара да се задвижиш още по-бързо. Понякога е много трудно да запазиш ритъма, но веднъж след като човек почувства разликата и види подобренията по собственото си тяло, се чувства мотивиран да продължи да върви напред.

    Споделете или харесайте тази публикация в:
    0

Leave a reply

Cancel reply