• 19сеп.
    0 Comments
    Перфектна фигура за кратко време? Възможно е!

    Перфектна фигура за кратко време? Възможно е!

    Погрешно е схващането, че перфектното тяло се изгражда с уморителни, продължаващи часове тренировки. Истината е, че всеки от нас иска да получи максимален ефект, но малцина имат достатъчно време. Ето как да организираме времето си, за да получим ефективна тренировка.

    6 стъпки, които ще направят дори и кратката тренировка много по-ефективна!

    1. Отиди по-рано в залата

    Защо е важно да отидеш рано? Първо, сутрин тялото е добре предразположено за всякакъв вид дейност (мисловна, физическа и т.н.). Второ, сутрин обикновено залите са празни. Трето, вечерта ще имаш повече свободно време, за да правиш други неща.

    1. Правилно планирай и управлявай времето си

    Трябва да имаш изготвен план за тренировката – не само защото звучи добре, а защото това е начинът да подходиш рационално към въпроса. Необходими са време и енергия, за да решиш с кое упражнение е добре да започнеш, с какво да продължиш и с каква интензивност да приключиш.

    1. Добре е винаги да имаш резервен план

    Имаше намерение да прекараш един час на велоергометъра, а всички са заети? Веднага можеш да го замениш с бягащата пътека или нещо друго, но е добре да имаш резервен вариант в главата си и да не губиш време да мислиш на място.

    1. Не забравяй да загрееш!

    Загряването почти удвоява твоята тренировка. И всичко, от което се нуждаеш е 5-10 минути загрявка – размахай ръце, крака, направи няколко подскока, няколко клякания и малко разтягания. Наполовина сте готови с тренировката!

    1. Не се разсейвай!

    Често ти се случва, нали?! Разсейването е една от причините за удължаването на тренировката. Остави си телефона в шкафчето и не си прави почивки, за да го проверяваш (ще спасиш планетата по-късно!). Вземи бутилка вода със себе си и не губи време в търсене на охлаждаща напитка. Концентрирай се в тренировката и ще видиш как ще свършиш много повече работа от преди!

    1. Задай си времева рамка

    Ако тренировката продължава дълго време поради бавни движения и дълги почивки си постави цел и следи времето. Така ще имаш възможността да тренираш много повече за около два пъти по-малко време, а и ще събудиш състезателния си характер. Все пак да не забравяме, че интензивните спортове са далеч по-ефективни.

    Споделете или харесайте тази публикация в:
    0

Leave a reply

Cancel reply