• 18мар.
    0 Comments
    Срещу пролетната умора с витамини, сън, слънце и …бокс?!

    Срещу пролетната умора с витамини, сън, слънце и …бокс?!

    Настъпи пролетта и неизменно с нея… и пролетната умора. Тя се отразява не само на настроението, но и на физическото и душевното ни състояние. Съвсем нормално е ако в този период усетите не само недостиг на енергия, умора и желание за каквото и да било.

    Причините за всичко това са съвсем елементарни – през цялата зима сме се хранили с мазна и тежка храна, почти без витамини, а движението ни е било минимално, както и разходките на така полезното слънце.

    Трябва да доставим на тялото си всички онези неща, които са му липсвали през студените месеци.

    Като за начало, трябва да започнем да се храним с по-питателна и свежа храна, като включим в менюто си фрешове, свежи плодове и салати. Освен това учените са категорични, че в този период от годината е особено важно да си набавим качествен протеин. За целта най-подходящи са киселото мляко и рибата. Друга добра идея са зеленолистните – салати, зеле, праз, броколи. Те са изключително богати на антиоксиданти и помагат на тялото да се освободи от токсините, които сме натрупали покрай тежките ястия.
    Сега е момента да започнем да прекарваме повече време на открито, като за начало се разхождаме поне по 15 минути дневено и постепенно да увеличаваме движението си през деня. Ако не сме били физически активни цяла зима, не е подходящо да започнем с тежки тренировки във фитнеса в продължение на часове, тъй като това може да доведе до обратния ефект. Това не се отнася до онези, които през цялата зима са поддържали формата си с редовни тренировки (разбира се във фитнес Кофит клуб😊). За тях проблемът “пролетна умора” просто не съществува.

    И внимание! Ако усещате някакво напрежение и негативна енергия, опитайте бокс – гарантираме, че ударите върху боксовата круша ще ви накарат да се почувствате много по-добре. Отделете поне петнайсетина минути от тренировката за занимания в боксовата зала на Фитнес клуб Кофит и ще се убедите в релаксиращия ефект на този тип тренировка.
    За да се възстанови тялото след тежкия работен ден, сънят е най-важен. За пълноценна почивка са необходими между 7-9 часа сън, така че сами трябва да прецените каква е вашата нужда. Експертите съветват да ограничим храната поне три часа преди лягане, както и телевизията и алкохола, тъй като това са убийците на добрия сън. Вместо това можем да си вземем чаша ароматен чай и да почетем приятна книга или новините в мрежата.

    Важно е да знаем, че точно в момента тялото ни се нуждае от правилно съчетаване на физическа активност, освобождаване на натрупаната в организма негативна енергия през занимания в боксовата зала, пълноценна почивка и повече витамини и минерали. Опитайте този режим и съвсем скоро ще усетите ефекта от усилията си и това ще се отрази не само на енергията ви, но и на здравето ви.

    Успех!

    Боксовата зала в Кофит клуб

     

    Споделете или харесайте тази публикация в:
    0

Leave a reply

Cancel reply